جشنواره فیلم طنین مسجد ، آواز خوش همدلی

در مسیر توسعه فکر و اندیشه همیشه عده ای از مجموعه انسان های فرهیخته، حس مسؤولیت در راستای صیانت از مقوله فرهنگ را داشته و جهت پاسداری از ارزشها، از تمامیت وجود خود مایه می گذارند تا طلاطم روح و روان خود را آرام کنند.

با این اشاره خواستم به جمعی از جوانان عاشق اشاره کنم که سالهای پس از جنگ، تکلیف اجتماعی و ملی و دینی خود را در این دیدند که طریق ارزشمند رهیافتگان به جنت الهی را با رویکرد فرهنگ و هنر پیگیر شوند و ادای دین کنند.

لذا دنیای تصویر را گزینش کرده و سینما را به عنوان رسانه ای که  می تواند مبلّغ اندیشه های آنان باشد را پیشه خود قرار داده و با اعتقاد به اثربخشی آن، عزم خود راجزم، و با افق های روشن و انگیزه های قدرتمند اقدام به برگزاری “جشنواره فیلم طنین مسجد” کردند که با همه مرارت ها و سختی ها، نخستین حرکت خود را در کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزّمان (عج) کوی شهید مطهری گرگان آغاز کردند.

اکنون این نهال نورس چهارساله شده و برای سومین سال در فرمت ملی در شرف برگزاری است.

آنچه که میل این فرهیختگان بی ادعا و پر تلاش فرهنگ مدار را در این مسیر افزون می کند،استقبال اهالی سینما و فیلمسازان جوان و ایده پرداز کشورمان هست که الحق انگیزه این دوستان را تقویت می نماید.

انتظار از اندیشمندان فیلم ساز، همراهی و همدلی با این عزیزان است که با تولید آثار ارزشمند خود و حضور در این جشنواره، خود را صاحب و مالک معنوی آن بدانند و سطح فرهنگی جشنواره را افزایش دهند.

درود، منتظر حضور سبز اهل هنر و سینما پیشگان کشور در استان همیشه خرّم گلستان هستیم.

التماس دعای خیر برای همگان.

با احترام: الله قلی نظری، بازیگر تاتر، تلویزیون  و سینما

آذرماه ۱۳۹۹ گرگان

پاسخ دهید