شروع به کار دومین “جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد”

غلامرضا نصیری، مدیر کانون فرهنگی و هنری طنین در گفتگو با روابط عمومی دومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، گفت: “جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد”، به همت کانون فرهنگی و هنری طنین مسجد صاحب الزّمان (عجل الله) شهرستان گرگان و با حمایت دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان و زیر نظر ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

نصیری، مدیر جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، همچنین افزود: شورای راهبردی جشنواره، بعد از اختتامیه نخستین دوره جشنواره، در تابستان سال گذشته، اقدام به تعیین دبیر و تشکیل ستاد اجرایی جشنواره دوم کرد و در این راستا، محمد کریمی، به عنوان دبیر دومین جشنواره انتخاب شد.

وی با بیان اینکه با تصویب طرح در ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شروع به کار دومین جشنواره، از اکنون اعلام رسمی می شود، گفت: این جشنواره با محوریت موضوعی، سبک زندگی اسلامی-ایرانی در دو بخش “آزاد” و “اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد” و در قالب های( فیلم کوتاه داستانی و مستند – پویانمایی – و نماهنگ ) برگزار می شود.

نصیری خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، رونمایی از پوستر جشنواره و فراخوان آثار، در دهه فجر انجام می شود و مهلت ارسال آثار تا اردیبهشت ۹۵ و اختتامیه جشنواره در تابستان ۹۵ خواهد بود.

علاقمندان، اخبار تکمیلی و آیین نامه شرکت در جشنواره را می توانند از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس (www.taninfilm.ir) پیگیری کنند.

پاسخ دهید