مصاحبه مدیر جشنواره فیلم کوتاه طنین با برنامه کوبه رادیو فرهنگ

{کانون فرهنگی و هنری طنین} مسجد صاحب الزّمان عجل الله تعالی فرجه شریف گرگان با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد گلستان، نخستین جشنواره نماهنگ طنین را با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار می کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی برگزاری جشنواره نماهنگ طنین ارتباط تلفنی برقرار کردیم با جناب آقای نصیری مدیر جشنواره، آقای نصیری سلام بعد از ظهر شما بخیر.

سلام علیکم

جناب آقای نصیری بعد از ظهر شما بخیر، سپاسگزاریم که در این گفتگو شرکت کردید، توضیحات شما رو درباره نخستین جشنواره نماهنگ طنین می شنویم، بفرمایید.

بسم الله الرّحمن الرّحیم؛ من عرض سلام و وقت بخیر دارم حضور شما و شنوندگان عزیز برنامه کوبه رادیو فرهنگ

بسیار سپاسگزاریم، بفرمایید توضیح بدید راجع به جشنواره نماهنگ طنین که نحوه شرکت در این جشنواره به چه گونه ای هست و علاقه مندان چطور میتونن آثار خودشون رو ارسال کنند، سپاسگزاریم.

بله خواهش میکنم، خدمت شما عرض بشه که این جشنواره، البته من یک اصلاحیه ای خدمتتون بگم که این دومین سال برگزاری جشنواره هست امسال، از طرف کانون فرهنگی هنری طنین مسجد صاحب الزّمان (عج) هست، کوی شهید مطهری گرگان، ان شاالله دومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد رو قرار هست که برگزار بکنیم در بخش های فیلم کوتاه، پویا نمایی و نماهنگ؛ با محوریت سبک زندگی اسلامی-ایرانی و مقرر شده که در دو بخش: ارسال آثار عموم و ارسال آثار اختصاصی، (ویژه کانون های مساجد کشور) ان شاالله داوری بشه.

بله، نحوه شرکت علاقه مندان به چه صورتی هست؟ و تا کی میتونن آثار رو ارسال بکنن؟

ان شاالله طبق برنامه ریزی انجام شده قرار هست که رونمایی و فراخوان ارسال آثار جشنواره در ایام دهه فجر انجام بشه؛ من از همین جا به همه ی علاقه مندان و صاحبان آثار، خصوصاً اعضای محترم کانون های مساجد کشور برای شرکت در این جشنواره هنری دعوت میکنم که برای ارتباط با جشنواره به پایگاه اینترنتی taninfilm.ir و همچنین سامانه پیامکی ما هم ۵۰۰۰۲۰۳۰۷۱ مراجعه بفرمایند .

بله، بسیار سپاسگزاریم از شما که در این گفتگو شرکت کردید .

پاسخ دهید